.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هرکس مسلمان است باید محیط بان هم باشد

شمال نیوز: استاندار مازندران به همراه معاونين استانداري و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان از خدمات و زحمات بيدريغ و چندین ساله هرمز محمودی راد که 41 سال در سازمان حفاظت محیط زیست استانهای کشور مسئولیت هاي مهمي داشت تقدیر و قدرداني نمود.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومي استانداري، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت ومحیط زیست مازندران با اشاره به خطر پذیری و دشورای جغرافیای حوزه کاری در محیط زیست، گفت: مازندران از اکوسیستم ویژه ای برخورداربوده و تغییرات محیطی خارج از عرف در استان به شدت شکننده است به همين دليل محيط بان مولفه هاي آسيب رسان به محيط زيست را كمرنگ مي كند.
وی با بیان اینکه شوق خدمت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته درنظام جمهوری اسلامی در دستور کار قرار دارد، گفت: محیط بانی با مسلمانی همراه بوده و هرکسی که مسلمان است باید محیط بان هم باشد.
استاندار مازندران افزود: با توجه به مشکلات در حوزه بودجه جاری کشور، تشکل های مردم نهاد کمرنگ دیده شده است.
طاهايي با بیان اینکه رسانه ملی، مکتوب و سایت های مجازی نتوانستند سازمان مردم نهاد را به جامعه هدف معرفی کنند، گفت: رسانه ها در معرفی سازمان مردم نهاد به جامعه تلاش کنند.

وي با بیان اینکه موضوع زباله و راه های مواصلاتی استان یکی از دغدغه های جدی بنده در سه سال خدمتم بوده است، گفت: نیروگاه زباله سوزی که باید در سال 58 ساخت آن آغاز می شد، در سال 90 این امر محقق شد.
در اين مراسم از خدمات چندین ساله هرمز محمودی راد که 41 سال در سازمان حفاظت محیط زیست استانهای کشور مسئولیت هایی داشته تقدیر و داریوش مقدس به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران منصوب شد.




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدی 18 شهريور 1392
خدا قوت بزرگمرد محیط زیست . هرجا که هستی خداوند یار و یاورتان باد.
س 19 شهريور 1392
صابر ازساری : طاهایی مرد شماره یک اجرایی مازندران بعد ازانقلاب

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.